fredag den 9. september 2011

Kuren -

Hej læsere. Jeg er blevet spurgt af flere forskellige andre læsere om jeg ikke ville skrive ned hvad min kost er for dagen og min motion. Så tænkte jeg at det kan jeg da godt. Så i får dagens kost nu..

Morgenmad (kl.10): 2 Bananer (Hvad morgenmad angår skal man faktisk kun indtage frugt indtil kl.12)
Frokost (kl.13.00): 1 Banan, rugbrødmad med figenpålæg og 2 tomater. 1 L. Vand.
Mellemmåltid (kl.14.30): En klase vindurer og 2 havre kiks, samt 1 L. Vand.
Aftensmad (ikke spist endnu): Tomatsuppe med grovpasta, samt hjemmelavede grovbrød.

- Så er det jo fredag idag, der plejer man jo at kunne forkæle sig selv med slik osv. Men jeg laver mig altid en smoothie, det afstatter den sliktrang man kan have. (Har ikke spist slik og andet i den boldgade  35 dage! wuuhuu)
Lidt om min motion.

Når jeg vågner om morgenen og har ligget lidt og vågnet - derefter tager jeg 100-150 mavebøjninger. Så går jeg 2 gåture på henholdsvis 3-4 km. hver gang - tager ca.25-30 min. at gå, så jeg overholder min daglige motion. Plejer altid at slutte af om aftenen med et dejligt fodbad og et dejlig bad. Så skal der selvfølgelig også en dejlig hudpleje til og ansigtsmasker til. Rigtig dejligt!

Så starter jeg jo som sagt på min uddannelse på mandag, her om 2 dage.. Så når jeg starter der, er det klart at jeg ikke altid kan få de 2 gåture osv. Men når jeg starter der ude, så der er træningensrum tilknyttet, som man kan bruge så meget som man vil, man skal bare betale 40.- om måneden, SINDSYGT BILIGT! Så der skal jeg tilbringe min tid efter jeg har været i skole HVER DAG.. Synes også det er på tide at tabe mig lidt meget!

- Kender i de dage, hvor man bare føler sig sååå klam og ulækker.. At man bare er en eller anden grim person der er blevet sat til verden for at være grim, sådan en dag har jeg idag, i den grad!! Men ja, sådan nogle perioder har alle tøsser jo, men synes efterhånden det tit.. Nå skidt pyt! Så er det idag at vild med dans starter og lækre PATRICK NIELSEN er med!! uh en hottie! Han får min stemme, 100%! Så er valget jo også igang, i fyld gang, og guuuud hvor jeg håber at rød blok vinder, ville ikke kunne holde ud at skulle være under en blå blok igen.. De har ikke gjort nok, syntes jeg.

Sidder og hører Christopher - "Against the Odds. En ny dansk sanger, virkelig sød sang.

Vil smutte, ha det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar