onsdag den 7. september 2011

S H O P P I N G



 Som overskriften beskriver så har dagen idag stået på shopping. Har shopping lidt igennem med mormor og Emma, rigtig hyggeligt. Så!!!!!! har min kære kusine Nina, lige født sit andet barn, søde lille bjørk, hun er så så så sød!  Massere af tillykke're til hende, Dennis og deres søn Johan. Massere af kærlighed til dem. Har idag købt kilhæle, FEDE bukser/med bælte også en fed top uden stropper, mega fedt.. Så blev jeg idag inviteret til 2x17 fødselsdag hos Becka og Emilie, som jeg vælger at starte med Sasserbasser. Så dagen imorgen skal bruges på NEXØ! skal afsted og se min søster spille skolefodbold kl.TIDLIGT OM MORGENEN..... (10.30) Men bliver godt at se nogle af de gamle lærer (som altså plejer at være der) og min kusine Katja. Nå.. Men ellers skal jeg bare hygge og drikke en øller med gutterne i rønne, vi får at se. Lige nu sidder jeg bare pisse forkølet og æder hals(stærkebolsjer) og drikker kamillete MED HONINGEN! Hyg jer.... TJØS

Ingen kommentarer:

Send en kommentar