onsdag den 10. august 2011

Lækkerier fra dagen idag

Hey mine stalkers! :-) Dagen idag har faktisk været ganske rar. Jeg startede morgenen i min seng med en masse dejlige serier på TV2 ZULU. Derefter tog jeg på biblioteket med min mor og lillebror, her læste jeg en masse blade omkring sundhed, kost osv.. Fik dog også lige læst en bog sammen med min  bror, en om hajer. Hæ. Sød lillebror jeg har.. Så har jeg lige været et smut i roenne med min far, mor og lillebror, hvor min lillebror skulle ind og have noget i BR, da vi så skulle til at gå der ind, mødte jeg sødeste Sasha! En af mine bedsteveninder, dejligt at se hende igen. Derefter gik mig og min mor til superbest, fordi vi skulle lige købe billige sun lollyer! 10 KR. PAKKEN! o: Ret vildt, så købte vi lige 3 pakker, en med appelsin, hindbær og vindruer. Da vi så kom hjem, tog jeg mig en lur på sofaen da jeg stadig er syg og dårlig.. Lige nu sidder jeg bare og venter på at min søster kommer hjem, så skal vi nemlig have pizza - vegetar pizza. Ellers så står min aften på chokolade ansigtsmaske, lækre kiks og fodboldkamp med hele familien og som i måske har set, så har jeg valgt at skrive hvem jeg synes er "ugens kunstner" og har valgt Eric Saade. Ha' en dejlig dag! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar