tirsdag den 9. august 2011

Hej mine kære læsere. Jeg beklager den manglende skreven på min blog. Men der har bare foregået mange ting det sidste stykke tid. Men så er i så heldige at jeg skriver en nu! Jamen hvor skal jeg starte.. Igår var jeg til klasse/farvel fest med eks'klassen, virkelig virkelig virkelig hyggelig aften, det var rigtig godt at se alle de søde hoveder igen. Andre mere end andre, men hva pokker. ;-) Så havde vi var en hel aften med en masse lækkert musik ligefra Bob Marley til Alphabeat. Jeg tog ud til Emil (Min klassekammerat der holdt festen) ved en 19. tiden og ja.. jeg var vel hjemme 4.30 tror jeg, der omkring. Så blev jeg vækket kl.9.30 og min mor kom ind og spurgte om jeg skulle med til mine bedsteforældre sammen med hende og min lillebror. Men valgte at blive hjemme og sove tømmermændene ud. Så nu er det kun mig, min søster og en af hendes veninder der er hjemme hos os, min mor og bror er hos mormor og morfar og min far er på arbejde. Nyder bare at sidde her og skrive på min elskede og savnede blog, jeg fik også ros for min blog igår, mine søde klassekammerater er åbenbart læste læsere, blev jeg glad for.  Vi var forresten også nede på stranden, puuuuuuuha koldt.. Det er det eneste jeg har at sige, nejnejnej det var koldt. Nå men der kom en masse gode snakke ud af det og en lang gå tur. 1 UGE til at jeg rejser til FUCKING Sverige og bruger alle mine forældres penge på tøj og sager! Yes!! Elsker også det at alle andre starter i skole enten i denne uge eller på mandag, mens jeg, jeg starter om 1 måned og 3 dage, hæ. Det er ret luksus. Så igår fik jeg også lige snakket i telefon med en eller anden idiot, ej HAHAHAHA. Joke, personen er nu helt okay og er glad for opkaldet blev taget og dejligt at høre sådan en sød stemme.. Også selvom man er fuld. Jeg elsker dig. Forresten så har jeg en sang i skal tjekke ud. http://www.youtube.com/user/jacobholt123#p/a/u/1/s7aAM1vzhI8 Det er en af mine venner der lige har lavet en ny sang, rigtig fed tekst. Så tjek den ud, ville være fedt! Så har jeg lige fået min telefonregning, havde sendt 6 tusinde smser på en måned, flot steph! YOU GO GIRL! Takker mine aller sødeste mennesker Tob, Julle, Simon, Sas og Hanna for at være som de er. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar