torsdag den 11. august 2011

REGN LÆNGE LEVE



HEJ YNGLINGS STALKERS! Lige kommet hjem efter en hyggelig for-eftermiddag hos mine bedsteforældre sammen med Markus. Sidder på mit værelse, musikken spiller og stearin lysene er tændt og alting er fuldstændig afslappet. Puha, hvor er det egentlig noget dumt vejr. Imorgen har min søde far fødselsdag! 43 små år gammel, skal det skal selvfølgelig fejres. Men dog først er jeg blevet inviteret på bagel med Simon, så selvom jeg stadig er dårlig, så trodser jeg sygdom og tager et smut til Rønne. Resten af dagen idag skal stå på afslapning, dejlig ansigtsmaske og dejlig vegetar middag med familien. Det er sådan set det eneste jeg har at sige lige nu. MEN forresten tjek bandet "The Wanted" De er rigtig gode og skriver nogle rigtig gode tekster. Tak. Ha' en dejlig aften! <3

- Hvad er problemet egentlig?? Ja, vi har massere af regn, men et andet sted så er det, det mest hyggeligste der findes. Bare sidde indenfor, levende lys og dejligt musik, for min side så er der intet at klare over, langt fra. Når jeg bare sidder her og tænker, så er jeg rigtig glad for det liv jeg har, jeg er bare glad for, jeg ikke er endt som en eller anden falsk tøs, men er den ægte varer, ikke engang for at lyde ego.. Men når jeg ser mig omkring og ja, jeg er stolt over den person som jeg er. Min vennekreds er blevet mindre i denne sommerferie, jeg har indset hvilke mennesker jeg gider bruge min tid på og hvem ikke er noget som helst værd. Livet er så meget værd, jeg vil bare gerne have så meget ud af det som overhovedet muligt, så er det muligt jeg såre folk jeg elsker, men jeg håber de ved det ikke er ment personligt og at de stadig ved at jeg er den samme og vil være her for dig. Tobbe, Sasha, Simon, Malene og Cecilie, i er de bedste venner man nogensinde kan finde, i har vist mig hvordan rigtig venner er og hvordan man behandler dem, i er alt værd. Tusind tak. - Jeg ved alting er svært lige nu og du kan være en idiot, men jeg er sikker på at inderst inde, så ved du godt, at vi 2.. vi 2 er bedst. Ligemeget hvor meget modgang vi har, så finder vi altid tilbage til den samme vej. Tror aldrig nogensinde jeg ville kunne slippe dig. Selvom vores veje måske skilles, vil du altid være i mine tanker, all day. Der ingen tvivl om du er den bedste og det vil der aldrig nogensinde være tvivl om, aldrig nogensinde. Efter alt det her, så kan du ikke bare glemmes og det skal du godt nok heller ikke altså. Du skal vide jeg er stolt af dig, den person du er blevet, ja.. alle kan lave fejl, men den person du er NU, den gør mig stolt og du kan udrette store ting, det er bare at tro på det. Tak fordi du er dig. TAK!

Dagens stil: Idag har jeg valgt at ligge en almindelig makeup dvs. Bare nøjes med mascara. En ganske almindelig hvid top fra gina tricot, grå almindelig afslapnings bukser og når jeg så frøs, tog jeg min Lake Norman High School hættetrøje på også bare håret oppe i en sød knold. Så dagen idag var endnu engang i afslapnings tegn.


Hej igen. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar