fredag den 12. august 2011


SYYYGT! Flag der bevæger sig! o: HAHAHAHA. Nå, men grunden til der er flag på dette indlæg, det er "bare" fordi min dejlige barndomsveninde og min far har fødselsdag idag, så dagen idag er ganske særlig. Min søde barndomsveninde fylder sjovt nok 17 år og min far fylder hmmmm... 43 små år, ganske ung far man har der. ;-) Så dagen skal bare fejres i selvskab med familien og iaften snupper jeg en hygge aften med min søster. Imorgen har Simon endnu engang inviteret mig på bagel og nu hvor jeg har afslået de 2-3 sidste dage, så må jeg hellere snuppe en tur til Rønne imorgen og chille med ham. Imorgen aften tager jeg ud til Sasha og overnatter der, savner hende!! Og nu skal i høre noget sygt!! Tror der var rigtig mange folk der kedede sig igår, i hvertfald mellem 22 og klokken 2. Indenfor 20 minutter havde 10 forskellige personer skrevet til mig, jeg kan godt sige jer, strøm gik mega hurtigt på mobilen, men hæ!! Seje her har en oplader og stikkontakt lige ved siden at min elskede seng. Så vågende jeg op til 7 smser og 4 af dem var MEGA lange og søde!! Det varmede mit hjerte. Så tusind tak for det Tob, Rasmus, Cil, Jenni, Andreas og Holt. I er de sødeste venner! En ting der går mig på.. det er når folk starter rygter om folk jeg holder af, det pisser mig virkelig af og det gider jeg ikke have. Folk som dem, de kan rådne op. Nå, men må hellere slutte mit meget dårlige indlæg for idag af, da en vis person MEGET gerne vil læse det.. Tror sku personen bliver skuffet, HAHAHAHAHA. Men min sejhed skal nok dække det. Citat personen "Det klær dig ikke at være flabet" Meeeeeeeeeeeeen, det er jeg heller ikke. Tror jeg.. Ej personen er nu meget sød, men nu en lille smule nørdet, TH.. Hvem spiller dog FIFA OM NATTEN! PPPST.. Nå ja.. ALLE. Ej, ha en dejlig eftermiddag og aften mennesker. Jeg vil i hvertfald nyde det. PEACE OUT!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar