søndag den 3. juli 2011

Overvurderet.

Først og fremmest er popularitet og antallet af venner overvurderet. Selvfølgelig kan det være dejligt at have mange forskellige venner og veninder omkring sig, men efterhånden finder man ud af, hvem der er den ægte varer og hvem der ikke er en skid værd. Det har jeg i hvertfald fundet ud af og det er noget som jeg er glad for, at jeg har indset dvs. at jeg ikke bruger min tid på folk der ikke vil mig det bedste og som egentlig bare har mig som "ven" for at bare at kunne tilføje endnu en på personens venneliste.. Jeg vil sige jeg er glad, glad for de betydningsfulde mennesker i mit liv, selvom det ikke er nogen jeg ser særlig tit, så har jeg oplevet hundrede vis af gange, at selvom de ikke lige er der, så er de en fantastisk hjælp og nogen personer jeg ikke ville undvære for noget som helst i verden. Så stod der på Facebook "Hvad har du på hjertet" og der tænkte jeg straks, at i mit hjerte der taknemlighed, taknemlig for min omgangskreds og for folk som gør en forskel i mit liv, de ved udemærket godt selv, hvem de er, så det behøver jeg slet ikke at nævne.
Der er 3 sange idag, som har fået min opmærksomhed. 1.
Paolo Nutini - Candy. En sang med en sanger der ikke er særlig kendt, men for mig, er han toppen, han er en mand der synger med så store følelser og hans tekster er fyldt med rytme og ja, han er bare god. Så ham burde i helt klart tjekke ud, hvis i altså er til den slags musik, ved godt det ikke er alles smag, men det må i selvom, han har en betydning for mig, ja, try it. Sang 2. Medina - For altid, den kører ligesom 24/7 i bilen, så den har sat sig fast og den er hvad jeg kalder godt skrevet, mange siger at hendes sange/tekster er rimelig ens og på visse punkter er de også, men det har for mig, en forskellig betydning og jeg synes det er herlig og jeg kommer altid til at tænke på en bestemt person, hver evig eneste gang jeg hører den. Personen ved forhåbetlig at det er personen, en med kæmpe stor betydning for mig, en jeg har været meget igennem med, skænderier, venskab og ja, lidt af hvert. Dig og mig for altid
Sang 3. James Blunt - Stay The Night. En sang der giver sådan en kæmpe glæde, man kan jo ikke andet end at elske denne her sang, den er fyldt med sådan en god energi og hvis jeg skulle vælge én og kun én sang som jeg blev aller mest i godt humør af, må det næsten være den, James Blunt er jo også bare en super god sanger og tekst skriver. Håber i tjekker sangene ud, de er det værd. Så har jeg også lige dagen motto/citat "Vær altid en førsteklasses udgave af dig selv, i stedet for en andenklasses udgave af en anden" Perfekt beskrivelse.. Husk på det. Er der mange, der kunne lære noget af. Hvis der er noget andet i vil vide eller noget, så skriv. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar