mandag den 4. juli 2011

 Guuuuud.. Hvor jeg savner USA. Dette billede her er fra da vi lige kom til Washington DC og hvor ville jeg ønske jeg kunne tage tilbage, tilbage til der hvor man virkelig følte sig hjemme. Vi boede på et hotel MIDT i Washington DC, 2 minutter væk fra det hvidehus. Vi var så selvstændige, vi skulle selv gå ud og spise, købe ind osv. Man tænkte bare "Heyy.. Vi går ALENE i Washington's gader" det var så vildt og noget der virkelig gjorde man synes ekstra godt om turen.
 Et lidt klamt billede.. Men i hvertfald!! USA LOVE YOU!! Et billede fra der hvor der blandt andet blev filmet filmen "Forrest Gump" Lidt sjovt at se stedet og endda skulle ALLE røre vandet og tænkte at hey.. det er noget særligt og noget jeg rigtig gerne vil tilbage til, man kan ikke få nok af at se det.
Selveste det hvide hus!! Tror mange fra klassen synes det her.. det her var noget man ikke ser hver dag, det er en ting at se det i fjernsynet osv. men at se det med dine egne øjne, det var virkelig fedt.. Vi så både forsiden som her på billede og som vi alle kender det, men vi så også bagsiden dvs. haven osv. Rigtig smukt! og fyldt med sikkerhedsfolk. Rigtig fed oplevelse og hvis jeg kunne vælge hvor hen i verden jeg ville, så skulle det helt klart være USA og ja.. ITALIEN!!!!!



Her er hele klassen sammen med vores værts person fra skolen Lake Norman High School i North Carolina i Charlotte. En fantastisk oplevelse at skulle bo hos denne familie, min familie var "Petralito" En rigtig sød familie. De er nogle personer der har sat sig i mit hjerte for evigt, selvom de er så langt væk, så vil de altid være nogle personer jeg håber og tror på, at jeg vil se igen.

Her var få billeder, fra en FANTASTISK tur.. Som jeg aldrig nogensinde vil glemme, ville ønske jeg kunne tage afsted NU... NU!







Dagens sang: John Mayer - Waiting On The World To Change & John Mayer - Your Body Is A Wonderland. HAN ER FANTASTISK!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar