lørdag den 2. juli 2011

Kold - grå.. MEN hyggelig lørdag.

Beklager manglende blogs på det sidste, men i får at hører hvorfor i denne blog, dont worry. Onsdag og torsdag brugte jeg dagen fra klokken 9 til omkring klokken 17 på stranden, så helt bleg er jeg nu ikke.. Det er dæææææææææjligt. Da både min kære lillebror og lillesøster rejste tirsdag, så havde mig og min mor massere tid til at slappe af og bare nyde 2 dage på stranden. Så begge dage stod vi tidligt op, gik op i byen og købte lidt ting, til hvad vi nu skulle have med af ting og sager, så tog vi lige hjem også tog vi på stranden og var der indtil min kære far havde fri, så kom han ned på stranden og chillede lidt med os også tog vi hjem og lavede god mad, begge dage endda, ikke helt ringe. Så kom mine søskende hjem igen torsdag aften og min lillesøster havde som sagt været i bonbonland, så der havde hun også lige en trøje med hjem til både mig og Markus, ret sødt. Så fik jeg også et VILDT fedt ur, som jeg er rigtig glad for!! Så havde vi fredag igår, den brugte jeg på min kære familie og ren hygge og nogle gode film. Så imorges ved en 9 tiden tog jeg til rønne med mine forældre og Markus, der shoppede vi lidt og tog videre til bibloteket og fik lånt nogle gode bøger og film. Så går jeg lige pt. også med nogle ret store overvejelser, jeg overvejer at blive vegetar, sådan rigtigt! Altså min mor og søster er det og jeg spiser faktisk aldrig selv kød mere, så det at blive fuldtidsvegetar er hvad jeg tænker på lige nu.. Ville bare fantastisk!! Vi har allerede begyndt at spise tufo. altså.. Vegetarburger og andre lækkerier, KAN ANBEFALES!! Noget af det bedste man kan gøre, er næsten at blive vegetar, det er sundt for kroppen og man kan finde protinerne osv. så mange andre steder.. Men nok om det, jeg ser frem til en hyggelig familie samling eller hvad man skal kalde det imorgen, vores hele familien mødes og ja.. mødes, bliver hyggeligt at se folk igen, så håber jeg bare på at vejret holder lidt, det ville være ærgeligt hvis det skulle udskydes. Så er det også om 10 dage, at vi skal spille østersø cup med pigerne og det bliver rigtigt godt, det er jeg helt sikker på, sølvmedaljen fra sidste år skal bevares, helt sikkert!! Lige nu er klokken 17.07 og jeg er sikker på at det nok skal blive en rigtig aften og vidst jeg ikke tager helt fejl, så står den på gode film, frugt og en sunlolly (is, hæhæ)! Takker mine søde venner Jesper, Niclas, Cecilie, Julie og Tobbe for at være så søde som de nu er. http://www.youtube.com/watch?v=1bKxssAXyoI&feature=relmfu Tjek den ud! (-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar