søndag den 26. juni 2011



Dagens sang nummer 1: Andy Grammer - Fine By Me.

En virkelig skøn sang, i hvertfald lige min smag, han er en ny kunstner på musik markedet og han har allerede succes, han sange er fyldt med følelser og ja, han er bare skøn! Så jeg synes i helt klart skal tjekke ham ud, han er 3-4 minutter værd og mere end det!

Kort om min dag idag: Så har jeg været oppe og hygge på det sted hvor min kære broder er hver onsdag og det var utrolig hyggeligt der udover bare slappe af, hygget med familien og fundet lidt nyt dejligt musik. Jeg nyder min sommerferie fuldt ud og det er utrolig dejligt, jeg er sikker på alle andre har det på samme måde. Jeg vil gerne takke min søde Sasbas for at være den søde veninde hun nu engang er, hun er guld værd og det bedste jeg ved også et stort tak til Cillemus for altid at være der for mig, du er den bedste barndomsveninde nogen kunne ønske sig, du er skøn! Mine okay søde.. venner skal også have tak for at være dem de er og altid støtte mig, især Padde, Jesper OG min søde "bror" Niclas, elsker jer alle sammen. Dagens citat er uden tvivl "
Smilet er den korteste distance mellem to mennesker."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar