mandag den 4. juli 2011


Jeg valgte at gå mig en 2 timers lang tur, bare for at slappe af. Så med musik i ørene og kameraet klar. Så kommer jeg gående også hører jeg lige at der er en der siger "Jeg er bare tosset med sport" Så tænker jeg "Næh, naturen". Hæ. (-: På billedet kan i se mine højt elskede sko, min yngling neglelak dvs.SORT og ja, den dejlige natur som jeg var omgivet af.
Så der gik jeg, med John Mayer sange i ørene og bare nød opgivelserne og nød at jeg ikke skulle tænke på noget som helst, bare slappe af og få noget ro i sindet. Så kom jeg hjem og nu sidder jeg her og er ved at opdatere jer, har jeg lige ryddet mit værelse lidt op og lavet om, love it! Mine forældre må blive skøre af, at jeg hele tiden skal lave om, men det er dejligt med noget nyt. Det synes jeg i hvertfald. Sidder og kigger ud at mit vindue og jeg kan se de mest skønno roser, som er mørke lyserrøde, rigtig flotte! Ligegyldig information, men hva pokker, det skader vel ikke. Tihi. ;-) Jeg blev idag spurgt om 3 ting, eller altså, 3 ting jeg skulle sige, som ikke særlig mange vidste, men nu siger jeg dem også her! 1. Jeg er blevet vegetar. 2, Man skulle tro det, men jeg har i mange år været vild med Tour de France, SSSSH.. 3, Jeg har engang haft grydehår (3 klasse)!! Håber i har læst min blog om USA. Håber i har og får en super dejlig dag hele kloden rundt. PEACE, LOVE AND HARMONY.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar