onsdag den 20. juli 2011

Dage fyldt med nye venskaber og sjoooow



De 4 amerikanere. Nye venskaber. Søde mennesker. Sammenhold.
De sidste par dage har bare været såååååå skønne! De sidste par dage har familien fra Californien været besøg. Da jeg så holdt fest i lørdags skulle de selvfølelig også inviteres med, så udover at der var en fest fyldt med søde bornholmere, så var der 4 drenge fra det store land med. Det var de 2 familiemedlemmer Andrew og Carsten samt deres 2 venner Brad og Marty der var med. Utrolig hyggeligt at se og snakke med dem igen, det er 2 år siden, at jeg sidst har snakket med dem. Så fik de også lært nogle af de andre af kende.. Udover det, så var det en mega fed fest!! 25 mennesker i vores have, hyghyghyg. :p Søndagen gik bare med at hygge med familien, oprydning og Tour De France!! LOVE IT!!! Mandag var det samme dog uden TDF, da der var pause og ja.. igår/tirsdag var det samme som søndag... Nu det så onsdag og jeg er skredet fra Aakirkeby og har taget nogle dages ferie i muleby hos mine bedsteforældre. Idag har jeg cyklet til hasle med min lillesøster og kigget lidt, utrolig hyggeligt! Vi nåde liiiiiiiiiiige hjem før at det begyndte at regne, HELDIGVIS, da jeg kun kørte i adidas trøje på og shorts.. Havdet været ADDDDDDD.. Nu sidder jeg bare her og tænkte at jeg ville få skrevet på bloggen og gå i gang med at finde billeder til min collage. De 2 næste dage skal også bare tilbringes hos mine bedsteforældre sammen med Ems og Markus, bliver rigtig hyggeligt!! Imorgen tager jeg en cykeltur igen med Ems og lidt shopping, ikke helt ringe! Og fredag står på hygge i muleby indtil jeg tager til Hammershus Koncert sammen med pigerne!!! Bliver mega vildt! Lørdag fest hos Julie med Aaby drengene også snogebæk, dæææææjligt..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar