søndag den 17. juli 2011

PARTY LIKE A R O C K S T A R

Meeeeeeeeeeeeega fed aften igår! Startede morgenen med at sove længe og bare ryde lidt op. Derefter stod den på mere oprydning, en masse Tour De France.. Så ved en fem tiden kom de søde hen og grillede, utrolig hyggeligt!! Så sad vi bare der og grillede og snakkede og jeg skulle endnu en gang forsvare at jeg var vegetar.. Træls! Hader de FUCKING fordomme og irritere mig. Senere på aften kom resten af slænget bl.a. 2 familie medlemmer fra USA og deres 2 venner, utrolig søde mennesker! Regner med at jeg skal ned og besøge dem en gang i år sammen med min søster, SKAL JEG! Savner USA..Jeg ville gerne have sat nogle billeder ind fra festen, men lige da jeg skulle til at uploede dem, slukkede mit kamera.. Så det må blive næste gang, vi er næsten også foooor lækre til at blive vist.. Eller. Men i hverfald!! Jeg er dårlig lige pt. til at få blogget, men der sker bare så mange ting i mit liv lige nu, så jeg har simpelthen ikke tid til det og det beklager jeg, skal forsøge at gøre det bedre! Lige nu hører jeg "Jacob Latimore - Nothing On Me" Har seriøst fået den på hjernen!! det virkelig dumt, men hey.. Sangen er heller ikke helt dum, så. Dagen idag har jeg brugt på at sove og lige underholde folk også ja.. Sovet lidt mere.
Det eneste jeg tænker er bare, Californien, Californien og Californien!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar