lørdag den 30. juli 2011

4 BILLEDER MED BETYDNING


Først har vi mig der holder en gave fra min veninde fra USA Hannah. Hende jeg boede hos mens jeg var i USA. Hende og min værtsfamilie var så søde og da hun så kom og besøgte mig, så havde hun bl.a. bøger med North Carolina (hvor vi boede) med, samt en Lake Norman High School hættetrøje med, LNHS er skolen jeg fik på der over.. Så sad jeg lige og så dem igennem og fandt dette billede i bogen og indså hvor meget jeg egentlig savner USA.



Her har vi 2 billede rammer (CHOK ;-) ) som jeg har været igang med at lave de sidste par dage, de er fyldt med billeder fra mig, min søster og bror fra da vi var mindre og søde. Tihhihi. Dem er jeg rigtig glade for!! Desværre var der ikke plads til så mange. ENDNU.



Her har vi så bøgerne jeg fortalte om ved første billede, aner egentlig ikke hvorfor de skulle med, men hey.. Så ved i hvordan de ser ud.
Her er et billede af mine ALLER ALLER ynglings lys, her har jeg tændt lys for ofrene i Norge og har haft dem tændt hver eneste dag i snart en uge, synes de er utrolig smukke. De er også tændt lige nu, det giver sådan en hyggelig stemmningen. Især når der bare er musik tændt, der bliver skrevet blog og søde folk på smsen. Ikke helt dårligt.






HUSK AT SE SPEEDWAY IAFTEN! Hehehehe. KNUS!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar