tirsdag den 2. august 2011

Skøn!

Sidder her.. inde på mit værelse, fodbad, Ola Svensson sange der spiller på replay og solen skinner indad mit vindue. Dagen idag har været en af de bedste i hele sommerferien, det er der slet ingen tvivl om. Har været i Brændegårdshaven med mor, far, mormor, morfar, Markus, Emma og Emma's veninde Emilie. Så har jeg også fået massere af sol eller.. ihvertfald blevet rød, men så er det godt at min bedsteven er aftersun, hæ. Må sige at vandlandet der inde er det bedste!! Var der i 2 timer i træk med min far, Emma, Markus og Emilie. Rigtig sjovt! Ellers var det bare hygge osv. Håber på at tage afsted en af de næste på par, det er bare om at nyde det gode vejr, mens vi kan. Håber jeg har en god veninde der gider at tage afsted imorgen eller er mine forældre nok villige. HÅBER.. Igen idag ligner jeg en rød rejse og jeg vidste jeg hurtigt blev rød og valgte alligevel at IKKE at tage solcreme på + jeg havde en top med topper på, SJOVT NOK.. Men nu kan man se topperne og det er så nu jeg sidder og ville ønske at jeg havde valgt den topløse sorte jeg havde. Dagen tøj var; Lyse cowboysshort og en sort top. LÆKKERT.. Lige nu hører jeg Danny Saucedo - In The Club, jeg må have et godt øje til de svenske sangere der, jeg høre jo ikke andet.. Men det er jo så godt, så jeg kan ikke lade være. Nu vi snakker Sverige, så jeg har fundet ud af, at jeg skal til Sverige om 14 dages tid og shoppe!! Yes tænker man så bare!! Så har jeg vidst vegetar pizza idag og den var så lækkert! med noget salat og tzatziki ovenpå, så bliver det ikke bedre! Det at være vegetar er ikke dårligt. Så nu har jeg fundet mine sommer kjoler frem og nu skal den sidste måned af sommeferien nydes, starter nemlig kun i skole d.12 September. Ret lækkert. Endnu engang høre jeg en svensk sanger, nemlig Eric Saade, han er sød. :p Men nu vil jeg slukke og lukke for denne fantastiske tirsdag dag, vil finde en masse pæne neglelaker og ellers bare skære noget frugt og slappe af. TIL ALLER SIDST, vil jeg gerne anbefale "Jason Mraz - Wordplay" Det var en af mine venner, Casper, der foreslog sangen igår og jeg er blevet vild med den. Ha en dejlig aften, massere af kærlighed til mine læsere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar