fredag den 29. juli 2011

Lad os overkomme alt det onde.

Så sidder jeg her.. Kigger ud og det eneste jeg tænker er "Hvor er regn dog egentlig træls" Det har ødelagt så mange af mine sommerplaner.. Jeg skulle ligge i telt, cykleture, gåture, stranden osv. Men nej, det er en lille smule ødelagt af den søde regn, det har valgt at komme midt i sommerferien. Great. Sidder her og høre "Clemens - Byen Sover" Mens regnen silder ned..  Sangen er egentlig ret passende, fordi hey! Byenerne sover, der er intet sjovt med at være ude i regnen. Nej fy. Igår sad jeg og så en masse fotoalbum igennem og fandt ud af, at folk jeg ikke troede jeg kendte, dem havde jeg åbenbart været kammerater med da jeg var mindre, så igår blev der skabt nye venskaber og ny kontakt. Ved ikke rigtig hvad dagen idag skal stå på, tror bare det står på at være social og familiehyg! Måske tager jeg i byen med pigerne iaften, vi får at se. Lige pt. er mit humør ikke på toppen, men har heldigvis nogle søde veninder der støtter! og nogle venner selvfølgelig OG min familie, hæ.  Det minder mig om, at imorgen kommer der speedway!! Ja undskyld, men jeg elsker det!!Tihihihi. Nu sidder jeg og høre "Parachute- You And Me" Den minder mig om en af mine venner, han var på øen i norge og var en af dem der overlevede.. Nå.. Men nu har jeg så også besluttet mig at tage en tur kbh igen sammen med Sassi, for at komme lidt væk fra øen, tror jeg, jeg har godt af. Nogle shopping dage i Sverige skal også gøre godt!! LOVELY!
Jeg sidder også her og er en smule indebrændt, en vis person blev sur på mig igår fordi at jeg sagde min meningen om hendes "lover" Men når man bliver svinet til osv. Så gider jeg sku da ikke finde mig i det, det er det sidste jeg vil! Seriøst.. LOL. Sådan noget bliver jeg sur over.. - Jeg er træt af al denne negative energi der kommer fra dig, du kan gøre mig så sur, men så også så glad, men jeg har så mange personer i mit liv, der siger jeg give slip og komme videre, men skal jeg - skal ikke. Det er svært, inderst inde ville jeg bare ønske alting var godt, men det ved jeg jo godt, at det bliver det ikke.. Ikke når tingene er sådan her. Tror det skal være en livsvarig pause fra dig, det her går ikke. Måske har de andre ret, jeg skal komme videre, videre til noget bedre siger de. Men hvordan slipper man en person man har hjulpet til et bedre liv - men uden rigtig at få noget hjælp eller støtte igen, det er en ting at sige man vil være der for en også når man fortæller personen ting, så får man et åndsvagt svar igen, ikke fedt.. Tvivler på det nogensinde vil gå godt det her.. Hyg dig uden mig.

Men lad alle de positive tanker komme frem og lad få en god ferie istedetfor at være negative også er det lige at jeg ser, at min blog idag har været negativ, flot steph.. Men jeg er glad!!  Sidder med ansigtsmaske på, skriver på messenger og høre musik på fyld skure (John Mayer) Det er det bedste! Det er rigtig musik, i hvertfald i mine øjen. Takker Sassi, Lasse, Aller bedste tobber og familien for alt. Elsker jer! Ha' en dejlig dag i fantastiske mennesker. TIL SIDST!!!  "James Blunt - Stay The Night" SÅ BLIVER MAN ALTID GLAD. SMILER :-)))))))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar