torsdag den 2. juni 2011


Utrolig mærkeligt billede - med min søster. Men hende og mange er andre er skyld i, i hvem jeg er idag, hvilket jeg er utrolig glad for. De giver mig friheden til at være den skøre person til tider og stadig være glad for den jeg er. Er stolt over hvem jeg er blevet og hvordan tingene er vendt. Jeg er en glad pige og jeg takker alle folk omkring mig. Med smilet på, kan alting altid blive en lille smule bedre. Jeg ved det, jeg ved det! jeg har lukkede øjne, men havde bare brug for et billede med minder, med sjove minder - så er jeg ligeglad som jeg ligner en tumpe, fordi HEY! det var en sjov dag - som det altid er med hende. Men det er så dejligt vejr udenfor, så jeg vil gå ud og nyde det og sikkert også tage et smut på stranden. Remember who you are, because that day, you dont remember, you dont have the life, you deserve. - Stephanie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar