torsdag den 19. maj 2011

Thats some crazy shit.

Okay.. Tidligt weekend! og jeg klager slet slet ikke, mums! det er dejligt. Nå men må sige alting går rigtig godt for tiden, har en fantastisk venne kreds og en sød familie. De sidste par dage er faktisk gået med lidt forberedelse på sidste skoledag og noget disposion. Jeg vil nu bare sige jeg glæder mig til sidste skoledag!! Kostume og alt det der er fundet og jeg siger bare, mig og min veninde Sarah bliver de lækreste på hele pladsen, jajajajaja. ha! Men i hvertfald det er kun næste fredag, så for at varme lidt op, så smutter jeg da lige en fest hos min søde veninde Rebecca imorgen og nok et smut i byen. Men jeg syntes bare ikke tingene kan blive bedre, rigtig gode årskaraktere og ja, eksamnerne er jeg ikke så bange for, det skal nok gå, tror engelsk og dansk bliver en nem sag, men til gengæld vil fysik og matematik måske trække lidt tænder ud, men hey! det skal nok gå. Klokken er dog kun 16.19 lige nu, men jeg skal have familiehygge aften iaften og tænkte at så måtte bloggen nu hellere komme nu. Jeg har egentlig ikke så meget mere at skrive, eller måske lidt.. der er jo altid nogle personer man holder mere af end andre, men jeg forstår bare ikke at når de så sårer en - og man bliver skuffet over dem, fordi holder man så lige så meget af dem? når man ville ønske at det ikke var sådan. Det irritere mig egentlig lidt.. meget! Men for at forblive positiv, så vil jeg bare gerne anbefale BAND OF HOURSES, et fantastisk band, hvis man er til den slags musik, jeg syntes i hvertfald det er super fede! Takker min søde barndsomveninde for altid at få mit humør i top og altid være der for mig, hun er sgu herlig, min sødeste og ynglings ven Jesper Carlsen som virkelig er en af de bedste og er en klasse over rigtig mange andre, din herlige ting! Samt min søde "bror" Niclas Lund Andersen, som bare er et dejligt menneske og fortjener al verdens lykke, min dejlige fjollebror. Så har jeg også "mistet" en meget særlig person i denne uge, men ja.. det er noget jeg er rigtig ked af, vi havde troeds alt kendt hinanden i næsten et år, men når tingene ikke fungere og personen ikke gider være venner - kun ja det modsatte, så er der ikke så meget at gøre, ikke i følge mig. Men tror det var alt jeg havde at skrive idag, men tjek band of hourses ud!! Forsat god aften! :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar