torsdag den 2. juni 2011

Sådan har min dag været!! fyldt med en masse sand og vand. Har nemlig været på stranden med min søster, Sasha og lillefod aka. Jakob. :-D:-D Mig og Sasha var i vandet!! mens de andre 2 var nogle fjollehoveder og nåde aldrig så langt, men utrolig hyggelig dag, som jeg håber der kommer mange flere af her i denne sommer også lidt farve i ansigtet er også bare dejligt! Så da jeg kom hjem så spiste jeg dejlig aftensmad sammen med familien og tænkte at nu ville jeg lige skrive min blog, fordi jeg regnede ikke med at komme på senere idag og hvis jeg så gjorde så ja, ærgeligt - fordi nu bliver den skrevet. Så hørte jeg også en lille fugl (MOOOAR) synger om at der var noget lækkert lækkert is, så det skal der vel også nydes lidt af senere. Dagen imorgen: Der skal jeg være sammen med Nordfeldt og jeg glæder mig! Ellers skal der bare hygges og laves lidt fysik, fordi fysik eksamen kalder på tirsdag! puhhha! Men hey, det skal nok gå. Så vil jeg sige at dagens sang er: Jason Derulo - LoveBeat, den er bare god den sang der, ihvertfald i følge mig, så tjek den ud! - MASSERE AF LOOOVE TIL JER MENNESKER! God torsdag aften! (-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar