torsdag den 23. juni 2011

TRANSLOKATION

Kl.22 iaften er jeg officielt færdig med Rønne Privatskolen 10 klasse og folkeskolen. En aften der står på hygge med klassen og niende klasserne, eksamnesbeviser samt taler. Jeg har fået den ære at skulle holde tale med Emilos og Madsen, bliver spændende og jeg vil sige jeg er lid nervøs for at snakke for så mange mennesker, nærmest 150 mennesker. Men det skal nok gå, ellers har jeg 2 seje gutter der kan tage over. Efter translokationen står den på after party med selve klassen, dejligt lige at få skoleåret afsluttet på en ordentlig måde, så har jeg selvfølgelig en frisør tid kl.9 imorgen tidlig, så jeg beder til, at tømmerbasserne vælger at blive væk. Et skoleår med en masse oplevelser, så som USA, England og et helt særlig fællesskab, det er ærgeligt det er slut og jeg vil savne visse personer en del, men det er videre ud i livet med positive tanker, det skal nok gå alt sammen. På facebook står der "Hvad har du på hjertet" Ja.. hvad har jeg på hjertet, jeg har sommeren på hjertet! Jeg ved hvilke fantastiske ting der kommer til at ske denne sommer, så man kan ikke andet end at se rigtig meget frem til. Jeg vil gerne anbefale "Andreas Wijk - Like My Style" En helt ny sanger fra Sverige, han er ret wild!! Lige nu sidder jeg bare og høre denne der sang der og forbereder lidt på min tale. Så imorgen skal jeg også hen til en af håndboldpigerne og finde ud af hvad der skal stå på østersø cup spilletrøje, tror bare jeg går efter S.Skram, da min søster også skal spille med, så kan jeg ikke bare hedde Skram, så det bliver S.Skram og E.Skram som kommer til at rocke vores hold! Uden tvivl.. Så vil jeg bare sige jeg har haft en stille og rolig dag, med en masse afslapning og hygge, så kan jeg heller ikke bestemme mig, om jeg skal vælge rød eller sort neglelak!! Hvad synes du?!?! :-)))) http://www.fashionising.com/fashionweek/paris-fashion-week.php!!!!! elsker den hjemmeside! Nå.. Må hellere ligge lidt makeup og finde lidt smart tøj, hyg jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar