onsdag den 22. juni 2011

Mange har skrevet ind og spurgt hvad jeg skal i min sommeferie og siden folk spurgte valgte jeg da lige at skrive det i et indlæg, why not. :-)) Min sommerferie består af nogle rigtig søde veninder og venner der skal chilles med, en masse grin og hygge. Så skal jeg spille østersøcup med håndboldpigerne, det bliver ret wild.. det er jeg sikker på. Sol dagen lang, sveske drenge!!!! også bare sjove mennesker i 4 dage, det er jo skønt! Der udover skal jeg til et hav af privatfester bl.a. hos Jarnikken og 17,18,19 fødselsdag hos Casper, Engell og Asse. Igen.. Ret wild! Jamen, så skal jeg nok også et smut eller 2 til sverige på lidt shopping og afslapning!! JEG GAD GERNE BO I MALMØ! Sverige er jo for pokker mit andet hjem, love it! Så står resten af ferie på strandfester, stranden også kommer noget af min familie fra USA - Californien på besøg og da de overhovedet ikke snakker dansk, så lur mig' om jeg ikke skal oversætte, men hva pokker, så skal jeg også vise dem rundt på øen og bare vise dem, hvordan unge på bornholm er, det bliver godt at se dem igen, de af drengene har 2 andre venner med fra USA, så det bliver spændende at chille med dem, 4 boys fra USA også mig og min søster, jaja, great! Det er sådan set i store træk hvad jeg skal lave. Ellers bare have en masse positiv energi og vise for dem jeg holder af, at de er fantastiske! Fyr.. jeg kan jo godt lide dig, men ordet "venner" er bare mere passende lige nu, men du må ikke tvivle på at jeg godt kan lide dig. Du vil altid have en plads i mit hjerte uanset hvad. Venner er ihvertfald. bedre end ingenting.
Min dag idag er også ret wild! Ej.. En lille times tid med Rebecca for at få gjort de sidste ting og sager til østersøcup klar også skulle jeg have været til frisør!! men hun aflyste pga sygdom! men det passer okay, fordi så tager jeg bare hjem til Emilos og Madsen og skriver tale til translokationen imorgen. Så står den på frisør fredag i stedet også fødselsdag hos Jarnikken lørdag OGSÅ familietingting hele søndag. Skønno! Det er hvad jeg har at sige.. Må hellere se at smide lidt mascara på øjnvipperne og fine noget fancy close.. God onsdag til jer alle. LOVE YOUR ALL!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar