lørdag den 4. juni 2011

DEJLIG SOMMER DAG!

Det der med at tage på stranden, det er simpelthen bare lige mig! Jeg burde egentlig være hjemme og læse en masse fysik, men jeg gider bare ikke lade alt det der ødelægge min lørdag for-eftermiddag, jeg tror alligevel ikke på en ordentlig karakter i fysik, så hvorfor gøre noget stort arbejde ud af det. Men i hvertfald idag har jeg været oppe og købe fars dags gave også tog mig og hele familien til stranden med 10 tiden. Så tror jeg da vidst også lige, at selveste Stephanie hér, fra i vandet igen, det er dæææææjligt! :-)))) Så er vi lige kommet hjem fra stranden og nu skal der bare laves lidt fysik - dog ikke alt for meget derefter et dejlig varmt bad, aftersun på!! også skal jeg vel ud i solen igen, slut med at være bleg, eller  det er jeg ikke mere - SLET IKKE!! heldigvis, men dejligt med lidt farve. Jeg har det rigtig godt for tiden, men jeg vil nu sige, jeg ser frem til en rigtig hyggeligt aften, med rigtig godt selvskab. Mon ikke om der ikke også skal ses lidt boksning, ja det tror jeg da vidst nok lige. Imorgen er det jo søndag, WHAT A CHOK ;-) men ihverfald, der skal jeg da også på stranden og læse, læse og atter læse, fordi mandag kl.8.10 starter eksamen med mit hadefag, had had had! Men Terkel (lærer) er sød nok, så det skal nok gå. Så vil jeg gerne anbefale "Jason Derulo - LoveBeat" igen, fordi nøj! hvor jeg elsker den sang, den er bare lææææææxi. Glæder mig bare til alle de her eksamner er ovre, så man kan holde "rigtig" ferie og ikke tænke på alt det her læse ting.. Men jeg vil dog savne vise personer i min klasse, folk man har været på den anden side af kloden med (USA) og england, det vil altid give et særlig bånd. De er i en klasse for dem selv, uden tvivl. Nåå.. men nu er klokken 15.33 og jeg tror hellere jeg må skrive færdig her, logge af facebook, msn og blog, så jeg kan få lavet det fysik der. De sødeste personer jeg har lige nu, det må klart være Sasha, Raller (Rasmus), Jesper og Lasse. Men så hav en dejlig dag indtil jeg skriver igen, tjek den der sang ud, så er i nogle seje drenge eller pige - eller begge dele, hæææ! :-))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar