mandag den 6. juni 2011

..

Lige en kort blog for dagen idag, der har næsten intet at sige.. Jeg havde set frem til en dag med shopping med min søster, men selvfølgelig er jeg blevet syg, perfekt ik. Men jeg klager ikke, positiv energi! Men jeg er nu alligevel på et eller anden punkt træt af det, men det går, det gør det. Så idag har jeg bare hygget mig med en masse film og sundheds kiks, hvilke er mega froderen!!! (-: Nå.. men så ellers idag skal jeg bare slappe af og tror jeg skal se lidt fodbold u21 landsholdet, de er ikke helt grimme. ;-) Ej gider ikke platte serier, så hellere en god gang fodbold. Mærkeligt for en pige og sige måske, men hey! det gør mig til en éner, hæhæhæhæ. Forresten så "Owl Ci - Alligator Sky ft. Shawn Chrystopher" ud, rigtig sød og dejlig sang. Nååå men nu orker jeg ikke at skrive mere, forsat god mandag aften. Dagens citat må være: "Ikke tænk over smerte, ikke tænk negativt - i sidste ende vil alt gå til din fordel"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar