mandag den 13. juni 2011

Dagen igår, var nok en af det aller bedste iår!! Træf med grøn bil! ;-) dvs. Sasha, Sigga, Jakob og Stefan, great great og atter great!! det var kodylt! Så er det også idag, at jeg har fundet ud af, at min søde søster og hendes fodboldhold har vundet guld i en fodboldcup, stolt storesøster!! Jeg er sådan set også bare fucking træt af drenge, eller mine søde drenge venner, men alle de andre.. det går mig bare på at.. at ja, det får i altså ikke af vide, hæææææææ. :p Som jeg også skrev på min facebook, så er onsdag sidste dag på jorden, fordi jeg skal op i matematik?! Det væreste jeg kunne komme ude for, men hey. Jeg har haft nogle dejlige år på jorden! :-D Ej, men det skal nok gå, men hadet til matematik er stort. MEGET! Nå, jeg ellers har det jo været lidt siden at jeg har skrevet, men har haft så travlt og ja, bedre sent end aldrig, som man siger. ;-) Jeg er så taknemlig for at have min søde barndomsveninde, hun er  F A N T A S T I S K! Nåååå, men jeg vil smutte, den lange blog på vente. PS. fuck dig fister! ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar