mandag den 20. juni 2011


Jeg har 2 ord af sige.. FUCKING SOMMERFERIE!! Efter et gennemsnit på 8 så klager jeg bestemt ikke, langt fra. Jeg er bare glad for at det er overstået og jeg nu skal koncentere mig og de der betyder mest, nemlig mine veninder og min familie. Egentlig havde jeg regnet med 10 eller 12, men da emnet var global opvarmning, så blev man alligevel lidt skeptisk. Men
dejligt dejligt dejligt. Så er det forresten også endeligt, at vi  skal spille østersøcup med håndboldpigerne og det bliver så wild!.. glæder mig så meget - det er jo mit 7-8'ende østersøcup og det er federe og federe hvert eneste år, men tror nu den sølv medalje fra sidste år er svær at slå, men hva pokker!! det er håndbold, sol og lækre fyre.. Ingen grund til at klage, ikke for mit vedkommende ihvertfald. Lige nu sidder jeg bare og ser en god film sammen med min kære lillebror og får en masse søde kommentare på min status opdatering på facebook, har virkelig de bedste mennesker omkring mig, uden tvivl. Forresten så siger jeg jer.. der var fest i fredags i aaby, fest hos gutterne, ret wild.. Men mega fedt!! Byturen var så fed, underholdning af Yepha, Morten Hampenberg og Alexander Brown, lidt vildt vil jeg sige. (-: Men jeg havde lovet mig selv at jeg ikke skulle i byen mere end 1 gang om måneden og indtil videre har det holdt, men nu har vi translokation torsdag og det bliver svært at holde sig væk, men det skal jeg!! der udover skal jeg til fødselsdagfest i aaby om lørdagen og der skal jeg godt nok heller ikke i byen, jeg skal virkelig holde mine mål og det nytter ikke noget at bryde dem nu. Så skal jeg til frisøren på onsdag!!! WUHUU! Bliver dejligt dejligt dejligt! Jeg synes bare alting er ret læxxxxxi lige nu også kommer søde Mette hjem fra et år i USA i løbet fra denne uge, for pokker hvor jeg glæder mig til at se hende. Der udover vil jeg bare gerne takke Cecilie Larsen, Sasha Andersen, Niclas Andersen, Jesper Carlsen og Lasse Andersen for at være de sødeste mennesker i verden og altid være der for mig, i er ikke så ringe endda!! Der udover har jeg skuffet et menneske, som jeg er utrolig ked af, men jeg har bare brug for det pusterum, som jeg ikke har haft længe, men det menneske her, har jeg bestemt IKKE lyst til at miste, et eller andet sted, kan jeg ikke uden den person i mit liv. Men vi må se hvordan det går, håber på det bedste. Jeg er personen evig taknemlig og skylder personen rigtig meget. Nåå.. ikke mere skriveri her fra. HA' EN GOD MANDAG AFTEN PEEEPZ!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar