mandag den 16. maj 2011

Pretty nice!

Hej foooooooolkz.
Beklager den manglene skriven af blogge, men nu skal i hører hvorfor.
Først og fremmest kan jeg anbefale zumba til alle!!! det er så vildt og utrolig fedt, har lige været der henne med nogle veninder og jeg syntes det er det fedeste i verden og det er sgu da fedt at man lige at ryste røven og få lidt sved på panden. Jeg vil sige at alting går rigtig godt for tiden, jeg har nogle utrolig søde veninder, men jeg savner dog nogle ordentlige drengevenner, men hey! jeg har mine girls!! Idag mødte jeg i skole kl.10 hææææ. en time forsent men hva pokker. :p så har vi sådan set bare lavet blåbog hele dagen også hjem og slappe lidt af også kom Sasha og Asse, vi hyggede så lidt indtil vi smuttede til zumba oppe i hallen, YEAH! Lige nu så sidder jeg bare og hører lidt musik og skriver lidt med folk på msn. Burde egentlig gå igang med min samfundsfag, men jeg oooooooorker det bare ikke, det skal jo kun fremlægges onsdag, så imorgen er tids nok. hæææææ. Forresten så var jeg også i sverige på weekend sammen med min lillesøster, mor og bedsteforældre, virkelig hyggeligt!! en masse afslapning og shopping, det siger jeg aldrig nej til. Men det var nu også bare dejligt at komme til væk fra bornholm og alt det der. dejligt dejligt dejligt. Hmmm.. hvad skal jeg resten af ugen, ja imorgen står den på skole kl.10 igen også fri kl.13 derefter hjem, nok en løbetur og hvis det er godt vejr nok lidt fodbold med min kære søster, ellers bare lave samfundsfag. Ondag er det hygge dag hos familien Skram, så det er hele dagen afsat til familien. Torsdag en masse løbetræningen og nok også lidt fodboldspil. Jeg bliver nødt til at begynde på det løberi igen! Fredag bliver den fedeste dag af dem alle, først lidt træningen og selvfølgelig skole. Så ellers bare hjem og slappe lidt af inden jeg tager til pigehygge hos Rebecca og ikke om vi ender et eller andet sted i byen, det kan jeg godt forestille mig. Weekenden skal der virkelig bare læses osv. til eksamen. OGSÅ er der faktisk under 2 uger til sidste skoledag, hvilket både er virkelig godt!! men også en smule underligt. Det med kostume er klaret!! ;-);-) Men ellers vil jeg bare gerne sige jeg er taknemlig for alting jeg har. De søde veninder og venner samt min familie, de er ikke så ringe endda.  PS. Ikke alle bornholmere snakker bornholmsk, havde lige en ven der skrev noget omkring det. Så ved i det!! Forsat god aften og til jer der læser min blog, smid en besked eller kommentar, ville være fedt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar