onsdag den 4. maj 2011

What the fuck ..

Endnu en eksamen er overstået, YES!! Men jeg vil nu sige at jeg nyder at kunne stå op kl.11 også møde i skole til de søde mennesker også lige få et godt grin .. også ja.. eksamen gik godt, tror jeg, alt blev lavet, selvfølgelig. ;-) Dog vil jeg sige at jeg stadig er syg og det er rigtig træls, men håber at blive nogenlunde rask så jeg kan se nogle folk i weekenden - som jeg ikke har set i hundrede år! - det minder mig lige om noget, hvor glad jeg er for at have nogle fantastiske mennesker i mit liv!! dagen idag syntes jeg virkelig har været positiv - i forhold til de andre tage i hvertfald, det er især min søde veninde Sarah Kjær, Daniel Hansen, Tim'eim ( du ved det er sødt ment, eller hihihihihi)! og mine endnu sødere barndsomveninde Cillemus OG RALLER! I er nogle fantastiske nogen. Jeg sidder hjemme og er halv sløj men de søde mennesker underholder mig på msn, facebook - samt mobilen. Imorgen står den på engelsk .. den bliver slem, meeeeeeeeen nem! troeds alt er der nogen der har været i både USA og england, intet blær. ;-) Min bedsteveninde er det bedste jeg ved, hun redder min dag, på dag, på dag .. hun er et dejligt kvinde menneske. Jeg har faktisk ikke så meget på hjertet idag .. der foregår jo ikke rigtig andet end eksamen og sygdom lige nu, meeeeen jeg vil nu sige at jeg glæder mig til det bliver rigtigt sommer - og jeg er forresten igang med at "plage" min kære moder om en rejse til enten Frankrig eller noget i den stil - det har bare at ske, jeg er blevet proff. til fransk og det er ikke engang løgn, tak iphone app!! hæ. JEG FIK LIGE EN BESKED!!! den var fra Sussie.. eller Rasmus som andre kalder ham, sød gut forresten.. Jeg orker ikke mere negativ energi idag, men syntes alligevel jeg oplever sure mennesker over det hele, det er fandme omfg.. Men en god gang frugt, te, søde mennesker på mobilen og musik hjælper! også tak til Johan og Simone fordi de er sååååå søde! Nå. men nu er klokken PRÆCIS 20.28 og jeg er allerede sååååååå træt og ville bare ønske jeg havde den søde dreng dér ved siden af mig .. men folk skal jo ikke smittes. hæ. NU SKREV RASMUS IGEN!! Nå men nok om mine smser, jeg vil blogge færdig, gå ind til mine søde søskende og forældre og hyggelygge indtil min dejlige send kalder på mig - at skulle op kl.11imorgen er forresten ikke dårligt. i like. GOD AFTEN FOLKENS!! Vil skrive lidt videre med folkene på msn først, de kan jo ikke undvære mig, veeeeeeeel. :D en sidste ting!! hej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar