onsdag den 7. december 2011

What's new?

YEAH WHAT'S NEW!! Jeg er kommet ind på PAU!!!!! Jeg er så smadder glad! Det er en rigtig rar fornemmelse at vide at nu skal man ikke tænkte over det længere, skønt! Ja, jeg har lidt svært ved at skjule min glæde, i må lige bære over med mig. HÆ. Dagen idag har fået på 6 km. Gåtur med skolen, så hjem, fået fortalt den gode nyhed, derefter til rønne og hente Emma med mor og far, derefter solarie og ellers bare afslapning. Dagen imorgen står på zumba hele dagen i skolen, så Sasha også zumba med zumbaholdet! Shake that røv! ;-) Fredag skal tilbringes med min sødeste ven Mads. <3

//Stephanie

2 kommentarer:

  1. Fed blog :)

    Kig gerne forbi min, hvis du har lyst:
    Camillajb.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg kigger forbi med det masse. :)

    SvarSlet