søndag den 4. december 2011

Overskud!

Hej der ude og glædelig 2. Advent! Jeg føler mig virkelig som et overskuds-menneske her til morgen, stod op kl.9.30 og spiste fælles morgenmad med familie, ganske hyggeligt. Derefter bare siddet og skrevet til på nogle lektier og her om lidt snupper jeg nok en løbetur, overskud-overskud-overskud. Det er ikke så tit at det sker på en søndag. Men det kan måske være fordi mine tanker går på at i eftermiddag skal søndag tilbringes hos min mormor og morfar, hvor vi skal "fejre" denne søndag, bliver så rart. Så sad mig og min søster og kiggede lidt tøj på nettet "Asos". Rigtig fed hjemme side!!! og jeg faldt over en rigtig lækker kjole som jeg bare MÅ eje! Klik her for at se den, L Æ K K E R! Udover det sidder jeg bare og høre Denne sang - God, afslappende og man bliver så glad af den..

//Stephanie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar