mandag den 21. november 2011

What's new?



Ja, hvad er nyt? jeg er blevet syg, så de sidste par dage har jeg levet på halsbolsjer, god musik, min iphone, gode film, MIN FAMILIE og min seng, samt dyne.
 - HEJ TIL JER

Ja, et lidt fjollet billede, men hva pokker, det er hvem jeg er. Sidder i min ynglings skjorte, med nyvasket hår og ingen makeup, har faktisk slet ikke haft makeup på de sidste 10 dage, har nemlig været i praktik der og synes godt jeg kunne undvære det. Er også overbevist om, at huden har godt af en pause fra alt det stads. Som i kan se på billedet sidder jeg med nogle meget effiktive halsbolsjer "Blue" SUGAR FREE! Rigtig gode for halsen også min dejlige iphonen. Har ikke orket at kende min computer de sidste par dage, så det godt jeg har haft min telefon, så jeg kan holde lidt kontakt med omverdenen. Hvad er mere nyt?? Jeg har som jeg har nævnt før, søgt ind på PAU'en (Pædagog assi. uddannelsen) og hvis fik brev i fredags, om jeg skulle komme til sådan en gruppe samtale, så jeg har klaret første fordeling, det er jeg rigtig glad for! Så ser frem til samtalen på næste tirsdag, hvor jeg skal vise hvem, hvor rigtig jeg er til denne uddannelse. Udover det er der ikke rigtig noget, jeg glæder mig bare til at det bliver sådan rigtig jul, dvs. julepynten kommer op, sneen begynder at dale og bare en vidunderlige julestemning.

Lige nu sidder jeg bare inde på mit værelse og høre lidt musik. "Brinck "Believe Again" Elsker den sang!! Ikke alt det mega pop der, dette her er den ægte varer, gonna love this. Det er bare lidt svært at synge med på, da jeg er mega hæs og det gør naaaaaaas, men forsøger, en dårlig hals skal ikke stoppe mig i at synge. Vil også gerne lige sige at i skal tjekke "Jacob sveistrup - hvis jeg bare kunne gøre det igen", virkelig god sang, med massere af livsglæde
Ville også gerne snart lave en videolog/blog til jer, men det må være når jeg er blevet rask og får min
lyd til at virke ordentlig. MEN DET VAR ALT FRA MIG

L - P AND H.

// Stephanie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar