søndag den 13. november 2011

Just another sunday

Hey.. Endnu en søndag. Min weekend har stået på afslapning også lidt fest igår, men den er ikke værd at nævne. Så vil jeg fortælle lidt om hvad jeg ellers har på hjertet. Det sidste stykke tid har jeg været utrolig meget inde i mode verden og elsker at sidde og læse omkring det. Jeg er bare irriteret/ked af, at jeg ikke har den krop eller det ansigt til at jeg selv vil have.. Jeg finder hele tiden fejl. Jeg kan gå ud af døren en dag i skole og tænke "Du ser ikke hel dum ud Steph ;-)" også kommer jeg i skole, hjem osv. og føler jeg bare ligner noget katten har slebt ind, for nu at skulle bruge et udtryk. Det irritere mig!! Jeg prøver og prøver på at tabe mig, men det hjælper bare ikke. Jeg ser på så mange andre og bliver missundelig. Det slår hårdt nogle dage.




Som dagene går, inser jeg mere og mere, at jeg nok bare skal stille mig tilfreds omkring hvem jeg er og hvad jeg kan blive. Jeg vil aldrig opnå det jeg vil omkring uddsende.. Jeg har det også for tiden som om jeg ingen venner eller veninder har, især veninder. Jeg bliver svigtet gang på gang og jeg har/havde måske kun 1-2 faste veninde, men ja? hvor er de nu? de vælger drengene, frem for mig. ALTID. Jeg må simpelthen bare gå i gang med verden største træning og få min selvtillid op!! Så kan de rende mig et vis sted, for alvor.. Men heldigvis har jeg min dejlige familie, de er her uanset hvad. Men det er bare ikke altid nok. Men du skal jeg i praktik de 4 næste uger, så håber jeg der sker noget. Vi må se.


// Stephanie

2 kommentarer:

  1. Tak for kommentaren på min blog, skøn blog du har dig i øvrigt!
    Jeg er blevet fast læser :)
    _men desværre kan jeg ikke se du er blevet fast læser af min blog, hvad kan der være galt?
    - simone xx

    SvarSlet
  2. Hey Simone!
    Jeg burde være fast læser nu. :-)

    SvarSlet