mandag den 5. september 2011

TIME FOR CHANGES



Yeah! I'm back! Vil fortælle lidt om hvad jeg går og bruger min tid på for tiden. Tænkte jeg ville sætte et par "nye"billeder ind af mig. Bare et billede hvor jeg er lidt skør og et almindeligt smilende billede. Jeg har nemlig inden anden grund til IKKE at smile. Jeg har det super über fan-fucking-tastisk. Ja.. hvad har jeg at fortælle - Jeg er gået på slankekur og indtil videre går det undskyld jeg siger det.. PISSE godt, jeg har løbet én gang om dagen, samt en gåtur (i skoven). HVER eneste dag, desuden har jeg ikke spist slik, junkfood osv. i 24 dage, så det er jeg rigtig stolt over. Jeg kan også godt se nu, at jeg har tabt mig lidt, især på mit ansigt. Det er også dejligt at andre folk ligger mærke til mit vægttab, det rigtig dejligt! Nu er der kun 7 dage til at jeg starter i skole, på Social og sunhedskolen, glæder mig til at møde mine kommende klassekammerater og få en masse ny viden omkring kroppen og sundhed. Så har mig og min familie været godt igang med at afprøve nye vegetarretter (for dem der ikke ved det, er jeg vegetar) Det er utrolige lækre retter og det er hundrede gange bedre end at spise kød, syntes jeg. Lige nu sidder jeg bare ude i køkkent efter en gåtur op til byen med mor + fået ordnet mit buskort. Dejligt. Jeg ligner forresten også en der har været oppe og slås. Jeg vågnede op igår med et kæmpe hævet øjet  og det sker vildt ud. Igår var jeg så i svømmehallen og der blev jeg spurgt af en gammel dame om jeg havde fået tæsk.. Måtte så tilstå at jeg ikke anede hvad der var sket. Pusseløjerlig oplevelse. Så er det også iaften at jeg vil tænde et lys, et lys for den bornholmske soldat der omkom igår. Skrækkeligt og når man så finder ud af hvem det er og hvem hans familie er, bliver man endnu mere chokket. Hvil i fred. Du er alle vores helt. Men nu vil jeg smutte med mor og min morfar op for at hente min lillebror på hans skole. HA EN DEJLIG DAG. I må hellere end gerne skrive til mig. Har de aller bedste venner i hele verden. Tobias, Cecilie, Steph og Rasser. Massere af tanker - Stephanie.

1 kommentar: