søndag den 28. august 2011

OOOORDENLIGT SYGT


Ja, selveste Stephanie er tilbage som blogger.. Som sagt så beklager jeg den tid hvor jeg ikke har fået skrevet, men det har været en ret vild tid på det sidste. De sidste par dage har stået i vennernes tegn, i onsdags startede den fede start på nogle WILD dage. I onsdags var jeg i Sverige med min mor, søster og bedsteforældre, hvor jeg fik en hel masse fedt tøj og andet.. Det var en rigtig hyggeligt og hvorfor skal alle de lækre svenskere bo i sverige og ISÆR hvor jeg er. ;);) Det var mega sjovt, vi var i et storcenter også kom den LÆKRESTE svensker hen til mig og spurgte om jeg var fra Danmark og om han ikke kendte mig, hvilket jeg så svarede nej til, men så sagde han "Nå.. Men ansøg mig lige på facebook" og skrev sit navn på min arm, jeg tænkte bare "OMG" Ingen af de andre var tilstede, men det var mega pinligt, nå.. Men ihvertfald så havde han allerede ansøgt mig når jeg kom hjem (Flere oplysninger om det på andet tidspunkt" 1 ting.. Jeg kan det med at score svenske lækre drenge OG OG OG at han lignede Oscar Wendt (Fodboldspiller) var prikken over iet!! I torsdags tog mig og Rebecca ud til Rønne for at mødes med Mads og Morten, så skred vi hen på "dranker bænken" som vi på priaten kalder den. Så sad vi der og nød en lille en, før vi tog hen i byen og videre til Mathias. Det skal siges at dette skete kl.16 ;-) Nå.. Men så gik vi som sagt hjem til Mathias, hvor vi chillede. Det var rigtig godt at se mine søde venner/klassekammerater igen. Vi.. eller drengene stenede FIFA og jeg blev selvfølgelig også spurgt om jeg ikke lige skulle tage en kamp mod Morten, meeeeeeeen.. De drenge der, de er fandme syge til det, så sagde pænt nej, efter de havde prøvet at overtale mig i 5 min. Så overtog Mathias også spillede ham og Morten.. Resten af aftenen stod på en hel masse grin, sjove indslag, hygge, VEGETAR pizza - som de søde drenge købte fordi jeg ikke spiste kød. De er nu ok venner er de. LOOVE. Nå, men ellers nogle tur udenfor og chille. JO! Så så vi også en eller anden serie som drengene åbenbart er vilde med også til sidst fodbold indtil mig og Rebecca tog hjem ved en 23 tiden. Vi havde nemlig valgt at lave denne hyggelige aften, da alle andre næsten var til WONDER.. Fuck dem tænkte vi, er glad for Madsen og Morten spurgte mig.. Ellers havde det været noget af en kedelig torsdag. Fredag valgte jeg at blive hjemme, fordi dagen før var der røget lidt for meget rødvin ned.. Så jeg valgte at bruge min fredag på 2 gåture og 1 løbe tur, nogle gode film og om aften smoothie og familien.. Lørdag dvs. Igår var ret meget det samme, en masse afslapning, men savnede dog selvskab, meeeeen thats life. Dagen idag har også stået i motionens tegn, 2 gåture og ellers har jeg været rigtig dovn, jeg har stenet en serie der gik fra kl.9.30 af og her indtil kl.20.00, jo det rigtig, så sådan set alle afsnittene med min søster, første gange på mange måneder, at jeg har stenet så meget. Men min søster var dårlig også tænkte jeg ville bruge dagen på hende. Det var en hel sæson/13 afsnit, såååå.. Men årh... Så had er jeg når det slutter og der altid sker noget man aldrig får en afslutning på. ØV. Men så det godt min søde tobber har sæson 3 der hjemme. BUM. LIGE NU: Sidder jeg og høre "Only Girl (In The World)" Synget af Conor Maynard. Han er fandme sød... Gid man havde mødt ham da man var i USA. HAPS! Nå.. Men ellers så kører msn'en på fuld skrald, jeg sidder og skriver med Tobber, den dejligste knægt der findes og min barndomsveninde. De er sku okay, mere end det!! Nå.. Men dagen imorgen bliver endnu en dag med en masse motion også skal jeg til tandlægen kl.14 :((((( ØV. Men har tid samme tid som min bror, så det går.. HÆ. Så vil jeg også lige fortælle at jeg nu ikke har spist slik og andet usundt i 18 dage!! Og det skal bare forsætte sådan. Så imorgen, er der 2 uger til jeg starter i skole, glæder mig. Nå, men det var så dagens blog.. HUGS. ps (KUNNE IKKE LADE VÆRE) Så tjek lige den sang ud, har hørt den 10000 gange i træk og ja.. Tror sku mine forældre er trætte af den. ;) FT. (Fuck that) ;);) Nå.. Men HUGS - FARVEL.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar