søndag den 14. august 2011

Mega FUCKING fææædt

FUUUUCKING FEDT! Havde en af sommerens aller bedste dage igår og idag. Sasha min veninde havde huset for sig selv, så vi crachede hendes hus! Vi startede med en pandekage for lige at starte dagen, derefter stod den bare på hyg.. Så det var kun mig og Sasha der var hjemme, samt Cimix og Bugger (Hundene) Så det blev derfor også til en masse gåture med dem, så havde Sasha købt Økologisk vegatar pizza til mig, søøøødt!! Så den delte vi den og derefter erobrede vi de 2 sofaer, så lå vi bare og relaaaaaaaaaxede, så kl.19 kom der speedway og det elsker vi at se!! Måske ikke lige en pigeting, men tjo, vi liker det. Så resten af aftenen stod på speedway og da det sluttede klokken 22. og vi så havde set lidt film til den var 23 vel, så blev vi enige om at nu skulle makeupen væk og da vi så havde fjernet det og lige sat os ved igen, får vi en besked om at, der er 4 fulde og glade fyre på vej hjem til os, et lille besøg. Så ja, der kom de lige på besøg og ja, det er utrolig hyggeligt, det er nu alligevel nogle ok søde fyre. Lidt alkohol og sådan også.. Da de så tog bilen og kørte igen, så så vi lidt film og derefter valgte vi at gå op og sove og ja, selvfølgelig kunne vi ikke lige sove den første time, der skulle jo lige snakkes lidt mere. Hihihi.  - Ved godt at jeg skuffer dig hele tiden og tingene går ud over dig, men du må indrømme, tingene går af lort til, men den "kærlighed" du har til mig, gør dig blind, eller måske gider du bare ikke indse det. Det her, det er jo ikke til at holde ud. Lad være med at være så "tudtud" og opfør dig som en på 18. OMG. Så imorges vågnede Sasha mig, th! Ej, så gik ved ned og spiste morgenmad og ellers bare hygget. Nu er jeg så kommet hjem igen og da jeg kom hjem tog jeg lige i Netto med min mor og købte ind og derefter en lang gåtur. Lækkert! Nu sidder jeg bare her og skriver på min blog og høre musik, er sindsyg træt! Men nu kommer min søster snart hjem fra min bedsteforældre, så kan jeg lige få snakket med dem om shoppingturen til Sverige i denne uge. Glæder jeg mig godt nok til. Tak fordi i gad læse den.

Hører: 
http://www.youtube.com/watch?v=X1Fqn9du7xo&feature=relmfu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar