lørdag den 13. august 2011

HYG

Hey guys! Jeg tænkte jeg lige ville skrive et hurtigt indlæg, mens jeg venter på en af mine veninder kommer, så vi kan tage hjem til hende og der skal jeg så være indtil imorgen eftermiddag.. Sasha har huset for sig selv, så vi skal bare hygge, lave mad og iaften skal vi se speedway og se gode film - samt lidt gufffff. Like! Lige nu høre den samme sang, som jeg skrev at jeg hørte igår, den er siiiiiindsyg god jo! Dagen tøj idag, det er nogle simple sorte gamacher - en hvid top fra Nelly.com, så har jeg min dejlige sort/guld adidas trøje udover og ja, lidt let makeup på. Billeder kommer senere på ugen. Nååå.. men jeg sidder bare her og venter, venter og ja..... venter! KOOOOOOM NU SASHA! Glæder mig sindsygt meget til en hyggelig pigeaften KUN i selvskab med en søde. Det bliver godt. Fik nogle spørgsmål igår, som folk ville have jeg skulle svare på i min blog (dont know why ;-) Meeeeen.. Jeg har lige nu, sort neglelak på og mine aller ynglingsringe på, som jeg fik af Diana og Anna i fødselsdagsgave, dem er jeg utrolig glad for. OG NU REJSER JEG SNART TIL SVERIGE!!! NØJ! Jeg kan slet ikke beskrive hvor meget jeg glæder mig, det bliver bedre end bedst. Har indset at jeg er en tøs med mange planer og de er ikke ALTID lige at jeg har tid og det skader mit forhold til mine veninder og venner, det synes jeg er pisse irriterende, men jeg har det sådan, at jeg skal leve livet!! Mig og min mor sad og så på rejser igår, så til vinter skal jeg måske 2-3 måneder til både New Zealand og Hawai. Det ville være så mega fedt! Men vil takke af og pakke lidt taske. Ha' det dejligt, indtil vi skrives og læses. ;-) HUSK AT SE SPEEDWAY IAFTEN. hihihiii. kys. *-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar