tirsdag den 26. juli 2011

H'ho'hot


Tihhihihihi, en sommerfugl der satte sig på min albue. ;-)

Sommerfugleparken med familien, omgivet af smukke sommerfugle, hæææ sjovt nok. :p men ellers bare taget billeder med Markus og Emma til fødselsdagen til morfar imorgen, skal fylder 60 år. Glæder mig til at fejre ham imorgen sammen med hele familien. Så fik jeg også lige af vide idag, at her i august skal jeg da lige på shopping ferie i Svenskerland i noglea dage, yes!!! Elsker Sverige og nyt kluns! så det bliver ikke bedre. Jeg har idag besluttet mig for, at fra idag af og til om et år, så skal jeg nå at rejse til Californien og LA for at besøge min familie. Italien (YES!!!!) Hvilket jeg er ret sikker på jeg får i fødselsdagesgave, ellers får de en skuffet Stephanie på hende 18års! Så VIL VIL VIL jeg også til Frankrig og heldigvis så skal min søde ven Kasper/Affe kører der ned næste sommer, sååå, måske var der muligheder der også skal sasbas med! Så har jeg også planer om at tage til Tyskland og Norge. Så det er hvad jeg skal bruge alle mine penge på i dette år. Skal fandme lykkes!!
- Lige nu sidder jeg og hører www.youtube.com/watch?v=6uIhKhYYmqc "Theis Det' slut nu". Hvilken også er rimelig relevant.. Men jeg er i tvivl.. men tør ikke sige det, har såret personen nok. Så igår, da jeg var sammen med sasbas, så viste hun mig en sang, en jeg ellers troede jeg var blevet træt af, meeeeeeeeeeeen den er rimelig god faktisk. www.youtube.com/watch v=vHJAUuicC0Q&feature=related "Enrique Iglesias, Usher - Dirty Dancer ft. Lil Wayne" THAT SOME COOL SHIT! Forsat god dag, Knuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar