søndag den 15. juli 2012

At udseende skal betyde så meget

Når jeg snakker med mine venner omkring pigers udseende, så siger de altid "det er vigtigt!! men er ikke afgørende" (skal de jo sige) .. Men nu er det sådan at for 1 år siden vejede jeg 16 kg. mere end nu, for 1 år siden var der ikke så meget som 1 dreng der gad kigge på mig, snakke med mig eller sådan noget. 1 år er nu gået, 16 kg. er tabt og lige pludselig har jeg rigtig mange drenge venner. Men hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg inderst inde at det er så overfladisk. Men sådan er verden måske nu engang. Idet jeg aldrig rigtig har haft de drenge venner osv. så har jeg idet hele taget bare svært ved at skulle bruge tid med dem - undtagen mine drenge venner.. Men det er da noget der bremser mig i skulle have en fremtidig kæreste.. Det er helt sikkert. Men tror bare bornholm er så småt til mig!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar