fredag den 22. juni 2012

Min vej fra tyk til normal

Det sidste år har været den sej kamp.. Kampene imod sukker, fedt, motion og smerter. Den dag i Juni besluttede jeg mig for, at jeg ikke gad være overvægtig mere. Jeg ville kunne løbe mig en tur uden at føle jeg skulle dø. Jeg ville kunne gå i det fede tøj og faktisk føle at jeg kunne passe det. Jeg meldte mig til træningscenter. Jeg tog der hen hver anden dag, begyndte så småt at løbe på løbebåndet.. Kunne KUN løbe 5 minutter.. Jeg var i chok? var det virkelig så slemt. Det var det så.. Efter måneder af hård træning, kunne jeg løbe 25 minutter i stræk og jeg var så stolt. Men maven skulle trænes, lårende skulle være mindre, fedtet skulle væk! Jeg fik købt mig en hulahopring og det gjorde/gør stadig fantastiske resultater! Jeg har rent faktisk en talje nu.. Jeg er lykkelig. Så meldte mine veninder sig ind i centeret.. Nu har jeg 3 veninder, jeg træner med 1-2 gang om ugen. Hver veninde til sin dag. Det hjælper virkelig! Jeg er stadig den samme, med den samme personlighed. Dog med en anden tilgang til verden. Ingen sukker, fedt osv. skal jeg have! Jeg gennemførste min første stafet for nogle uger siden. Den bedste på holdet. Startede med at kunne løbe i 5 minutter, nu kan jeg holde til 2-3 timers træning.

I KAN HVAD I VIL!!

1 kommentar: