tirsdag den 6. marts 2012

Youngblood - OMG


Det er jo fantastisk!!!! Jeg læste forleden et indlæg (http://posgaard.blogspot.com/) omkring dette produkt og kunne se det virkede på personen, så besluttede mig igår, for at gå ud og købe det og wow... det vildt! Elsker det. For jer som ikke ved hvad det er, så er youngblood et mærke, et brand, med alt fra pudder til brynretter. Kan i den grad anbefales. Jeg er ikke selv en pige med mange bumser, men med nogle røde pletter (eller hvad man skal sige) og det dækker den fuldstændig. Var inde i butikken og blev vejledt for hvilken farve jeg skulle have, husk at gør det, så du kommer ud med den helt rigtige farve.

1 kommentar:

  1. Mange mange tak fordi du har linket til mig :-)

    Jeg ved ikke om du har set at jeg har skiftet til eget domæne, men om du vil ændre i teksten, så den hedder Posgaard.dk

    SvarSlet