søndag den 26. februar 2012

ENDELIG 18!





Igår havde jeg fødselsdag og er nu 18 år.. Fedt, virkelig fedt. Noget af det første jeg gjorde var at gå ind og tilmelde mig i Matas og H&M, så tynd, såååå tynd, nu venter jeg på de 2 lækre kort kommer hjem med posten. Rebat!! Jaaa. Jeg sidder på min dejlig nye computer, som er så tynd, såååå tynd. 13 tommer! Elsker den! Derudover fik jeg en masse gavekort, bl.a. til massage osv. virkelig lækkert, en masse blomster, asti og andre dejlige ting. Vi fik folk til brunch ved en 10 tiden, med en masse lækkert med, pandekager og kage"mand"/dame. Ved 18 tiden kom mine tøser og vi festede igennem og tog i byen og chillede vildt på værtshus med søde venner! og nye bekendtskaber

/Kommenter hvis i læser

Stephanie

1 kommentar:

  1. Tillykke Stephanie!:D Det lyder virkelig hyggeligt.

    -Karoline

    SvarSlet