søndag den 29. januar 2012

Skidt - læs meget gerne

Har en af de dage hvor min selvtilid bare er lig med nul! Håret er grimt, øjnbrynene er grimme, ansigtet er grimt, FUCKING bums.. (pokker tage den chokolade) kroppen er grim og tøjet er ad, at højden er LORT..  Hader disse dage.. Kan mærke det bliver en rigtig hård og svær uge. Har bare lyst til at sidde inde på mit værelse, lukket gadiner og bare se fjernsyn og håbe alting bliver bedre på et eller andet tidspunkt. Kunne også tage mig sammen, men hvad skal jeg gøre? prøver at være positiv, men det er svært, virkelig svært. Musikken er høj og det eneste jeg ser frem til idag er håndbold hele dagen!! Fra 12 kl. til engang i aften, hvor vi forhåbentlig vinder guld, wuuuhuuu.. Jeg kunne godt bruge en kæreste, en der kunne kramme mig og sige at jeg var god nok som jeg er og som kunne ligge og putte med mig hele dagen. Men nej, det er svært at finde søde fyre på Bornholm.. og hvis der er nogle, så er optaget eller nogle røvhuller. Jeg ved godt at jeg beklager mig, men ved at skrive tingene ned.. får jeg på en eller anden måde det bedre. Jeg sidder lidt og overvejer om jeg skal bestille tid til frisøren og få farvet mit hår brunt og evt. lysestribber OG få ordnet mine øjenbryn. En veninde rettede dem på et tidspunkt og nu ligner det lort. Pjuskede og klamt, mon en frisør/dem der laver sådan noget virkelig kan få det pænt igen. Håber.. håber der er nogen der svare eller sådan noget pjat.. need it.

/En trist mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar