tirsdag den 3. januar 2012

hyg på hyg

Hej tøser. Idag har været en rigtig lang dag og derefter kommer der først et indlæg nu.. Ikke det helt vilde, vil bare lige fortælle om min dag. Har været i skole fra 8.15 (min far har heldigvis stadig ferie, så han kørte mig, wuuhuu) til kl.13.30 ca. Så tog jeg hjem til en veninde i nogle timer og derefter tog vi på Cafe og drak noget varm kakao, mums.. Så tog vi hjem til Frederick og Daniel i deres lejlighed, 2 af vores venner og aftalte at vi skulle lave aftensmad til dem, så vi smuttede ned og handlede lidt ting, så valgte vi at lave nogle kartoffler og bøffer til drengene også har vi bare chillet hos dem. RIGTIG HYGGELIGT! Så hentede min far og søster mig hos dem også tog jeg hjem og lavede logbog til skolen og om lidt vil jeg smutte i seng. Ha en rigtig god aften og god dag imorgen

//Kram Stephanie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar