torsdag den 19. januar 2012



Er blevet ejer til denne dejlige bog. "Medina - tæt på". Den er simpelthen så god, normalt er jeg ikke den helt store læser. Men har på 2 dage allerede læst halvdelen af bogen. Den er fyldt med inspiration og jeg ved ikke, men får bare en kæmpe forståelse af hende og det musik hun laver når man læser alle hendes tanker, hvad hun siger osv. Hendes bog er hvor hun hver evig eneste dag har indtalt hendes dag, tanker osv. på en diktafon og derefter er der skrevet en bog med det. Jeg kan anbefale den på det aller højeste. Jeg har siddet virkelig længe og bare siddet i min egen verden med den bog. HURRA! Forresten så grundet på mangel af blogskriving er fordi jeg intet værelse har pt. Fordi der er igang med at blive lavet om. Ny farve på væggene, tapet og et gammelt nymalet skab (der skal nok komme billeder) Men det står færdigt imorgen regener med. Glæder mig til at vise jer det.

OM IKKE MANGE DAGE VIL MIN BLOG VÆRE FYLDT MED NY ENERGI, BILLEDER OG ALT MULIGT ANDET GODT!

/Stephanie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar