tirsdag den 31. januar 2012

Eksamenstid


Jaaa, der er en eksamen der venter på mig, fredag d. 9 og hele denne uge har vi skrive-uge og denne herlige tirsdag har jeg bestemt mig for at lave den der hjemme. Så startede morgenen med et dejligt rødt æble og noget brændenele te, derefter en lang gåtur med mor og vores hund Lulu. Nu sidder jeg bare her og skal til at knokle. Er også lidt på facebook og på twitter og jeg har fået en ny følger!! Kim W. Fra voice!! Total sejt synes jeg! Min dag idag står på eksamensskrivening og bare hygge. Nok også lidt støvsugning. Første billede er af en dejlig fatboy! Låner min brors da jeg pt. intet skrivebord har efter jeg fik lavet nyt værelse, den er ganske behagelig. Andet billede er af de "dejlige" bøger jeg skal igennem og lidt papir der også skal læses. Beklager der intet kommer omkring dagens outfit idag, men ja, det er nattøj/afslapnings tøj hele dagen og ikke værd at sætte ind, men bare vent til imorgen! Derudover savner jeg allerede at skulle se de lækre håndboldherre i tvet.. øv og den følelse vil jeg nok have de næste par dage. øv

Ingen kommentarer:

Send en kommentar