torsdag den 22. december 2011

ZUMBA TIME



Hej bloggers! Nu er julestemningen rigtig begyndt, har været ude og shoppe de sidste julegaver i formiddags med Ems (min kære lillesøster). Derefter noget café også hjem og lave julegaverne klar. Vi skal nemlig male billeder!! Så der skulle jeg til at være kreativ, billederne er til min mormor og morfar også har vi malet endnu et til vores forældre. Så mig, min lillesøster og lillebror har rigtig været igang. Selvom det ikke lige var min brors kop te at male, det er ikke en 11 årig guts fedeste ting at lave.. Hehe. Men så fik vi risengrød til aftensmad og nu sidder jeg bare her i min USA trøje, en grå Lake Norman High School hættetrøje som er den high school jeg har fået på også mine elskede løbe bukser, fordi jeg skal nemlig til zumba her om 25 minutter! Glæder mig til at ryste til røv og øve til opvisningen. Især når det er med min søster, så kan det kun blive sjovt.. ELSKER ELSKER ELSKER ELSKER ZUMBA! Man bliver altid så glad og der er altid sådan en kæmpe energi! DET KAN ANBEFALES PÅ DET ALLER HØJESTE! Sidder og høre Sarah-Når du rør mig. Den spillede i radioen ude i køkkent før og så min far stod og rockede til et eller andet, så skulle den da lige høres lidt højere og den er ganske god!
"Hader tingene skal være her mellem os. Du fortjener bedre og jeg kan ikke se hvad der foregår. Jeg kan ikke se hvorfor du ikke er skredet for længst, du kunne få så meget bedre. Ligemeget hvad jeg gør, er det ikke rigtigt. Ligemegte hvor meget jeg prøver, så bliver det bare sværere og sværere for mig. Du siger du har dit og dat.. Men hvorfor så have mig? Det nytter ikke at se tiden an. Du vil inse det her er en fejl og 1,2,3 så er du væk."

Men rigtig god torsdag aften til jer.



//Stephanie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar