søndag den 6. november 2011

TOTALT FEDT

Hej alle søde læsere, beklager der ikke er blevet skrevet de sidste par dage, men har været i KBH og på fyn fra onsdag til idag, men tænkte nu hvor jeg endelig er hjemme, ville jeg lige fortælle hvad der er nyt. Jeg har fået shoppet en hel masse lækre ting!! Jeg har ikke kunnet så billederne ind, men de kommer imorgen, looover jeg.. Men har fået købt de fedeste kilhæle!! De er pisse lækre, så blev der også købt et par trøjer, et par mega fede sorte cowboy bukser. FANDT IKKE MIN ELSKEDE COWBOYS VEST... :'(:'(:'( Det var et MUST og det var de eneste jeg ikke fik købt.. Men så røg der også lidt penge på en fed strikhue også nogle makeup OOOOG tyggegummi! Så kom jeg som sagt hjem her for 3 timer siden og siden jeg kom hjem har jeg bare siddet og nydt ro'en på mit værelse, med en god gang te og rigtig dejligt musik, Toppen af poppen CD'en! Endnu et lækkert køb.. Rasmus Nøhr er genial!! Men udover det så sidder jeg bare lige nu og høre musik og skriver lidt med en der hedder Mads (EN SKØR GUT) Men dog, rigtig sweet! Klokken er ikke engang særlig meget, men jeg føler den er NAT...... PUHA, der er vidst en der skal i seng tidligt..

// Vi ses imorgen, hvor jeg har billeder klar.
Stephanie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar