mandag den 28. november 2011

Forandring fryder

Torsdag tager jeg til frisøren og får klippet håret af! Eller ihvertfald ret meget af det. Det glæder jeg mig rigtig meget til. Så er det imorgen, at jeg skal til optagelsessamtale ude på Pædagog Assi. Uddannelse, håber det går godt, Så har fri kl.12 også hjem og gøre lidt ud af sig selv, før jeg drager mod byen igen. Men ja, så var jeg endnu en dag i praktik og tog derefter hen og troede, 1½ time og nøj hvor det var skønno! Så ellers bare hjem og spise lidt lækker tomatsuppe og nu sidder jeg bare her, høre noget "Medina" og "Melanie C" og ja, skriver dette indlæg, så har jeg også lige mine sterinJULElys tændt. Lige om lidt smidder jeg en ansigtsmaske i hovedet, så i bad og derefter et godt fodbad og ellers bare se noget godt i fjernsynet. Ha en rigtig dejlig aften, det vil jeg ihvertfald

//Stephanie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar