søndag den 27. november 2011

DET' JUL, DET' COOL

Eller.. Men hvor denne tid på året bare skøn! Alle julelysene, musikken, stemmningen osv. Som Ole Henriksen ville sige "I LOOOVE IT. Idag synes jeg julen rigtig startede, da det jo er den 1. Advent. Den har jeg tilbragt hjemme hos min mormor og morfar, sammen med dem, mine forældre og søster samt bror. Hvor vi rigtig fik julehygget. Lige nu sidder jeg bare inde på mit lidt rodet, MEN julehyggelige værelse, jeg orker bare ikke at rydde det helt vildt meget op.. Der er altid en dag imorgen, eller dagen efter den. HÆ. Hvad har jeg ellers på hjertet, jo.. Jeg glæder mig mere og mere til at blive klippet, enten onsdag eller torsdag, det kan kun blive super godt! Glæder mig til at forandring. YES!! FCK scorede! Hehe, sidespor. ;-) Men udover det sidder jeg bare og høre lidt musik og tænker at jeg ikke orker praktik imorgen, men det er heldigvis kun imorgen(mandag) også lidt af tirsdag, fordi jeg bliver nødt til at gå tidlligere, fordi jeg skal til optagelsessamtale på PAU'en, HEY FCK SCOREDE IGEN! Nå.. Men det sker jeg virkelig frem til, jeg skal bare lige øve lidt også er jeg klar til at gå der op og vise dem at jeg fortjener at komme ind. Så skal jeg i skole onsdag-fredag og ugen efter også 2 ugers praktik igen, wuuhu..... Savner at gå i skole? o: Hvad sker der lige for det. Det jeg glæder mig aller mest til, ved jul, især iår, er at der kommer nissebanden på grønland, godt nok er jeg 17 år gammel (chok) :-) Men jeg elsker, elsker, eeeeeeelsker den julekalender! Men nu har i hørt nok på mig fra idag af, vil gerne sige tak til at de nye der er begyndt at læse min blog, taknemlighed, skriv egentlig til mig. Massere af positive og glade tanker.

//Stephanie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar