tirsdag den 25. oktober 2011

Fredfyldt

Hej der ude, ja jeg er tilbage. :-) Håber i alle har det godt, jeg går såmen bare og chiller rundt for tiden og selvfølgelig en skole der skal passes. Idag har jeg hænget ud med min gode ven Mads, ret hyggeligt. Jeg må indrømme det er hårdt at starte i skole igen, synes de der 8 til 14 dage gør en reeet træt.. Men heldigvis har jeg godt selskab efter skole, så det går. Imorgen har jeg planer om trim efter skole (trim=træning) sammen med en veninde, skole også om aftenen tager jeg for en stund op til til informationsmøde omkring PAU'en jeg har søgt. PAU = Pædagog assistent uddannelse. HÅBER JEG KOMMER IND!! Men det er bare så pokkers svært, men krydser alt der kan krydses!

DAGEN OUTFIT: (BEKLAGER DER IKKE ER BILLEDER)

En "Black is'nt white" lang bluse fra NY
Et par enkle strømpebukser fra H&M
Fede knæstrømper fra Gina T.
Halsterklæde fra Gina T.
ALLSTARS - Sorte.

Løst krøllethår, med en enkel makeup.


Indtil vi ses igen :

//STEPHANIE MARIE.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar