fredag den 7. oktober 2011

B A C K

Jeg beklager jeg ikke har fået skrevet på rigtig længe, men har ikke rigtig haft lysten til at blogge. Jeg er startet i skole og har derfor heller ikke rigtig haft tid til det. Men nu er det weekend og jeg synes jeg ville skrive en lille blog omkring hvad der er nyt her på det sidste. Som sagt er jeg startet i skole igen, det er nu meget godt, jeg savner nu bare min søde 10 klasse. Dem der er i min klasse nu er så anderledes end dem. Både godt og dårligt. Jeg er stadig med på sund-motion-NUL slik-vogenen, har stadig ikke spist noget slik, dyrker motion hver dag og spiser sundt. Jeg er blevet tilmeldt motionscenteret på min skole, virkelig fedt! Var der oppe og træne forleden dag og det var sgu ret godt, 2 timers motion. Så kom ikke her og sig jeg ikke har god kondi. Så ellers er mine dage gået ud på mine søde veninder og venner. Her i weekenden havde jeg tænkt mig at det skulle være TOTALT afslapning, her iaften skal der bare slappes af med familien og god vegatar aftensmad, tror faktisk det bliver vegatar-"pølse"horn. Så det er godt nok. Imorgen skal jeg bare ud og dyrke min motion, måske en tur i svømmehallen med far, Emma og Markus. Søndag har jeg en aftale med Sasha, glæder mig til at se hende! Håber nu lidt at weekenden går laaaaaaangsomt, fordi jeg orker ikke skole.. Den seneste tid har også bragt mange dumme ting med sig, visse folk har åbenbart ondt i røven over at jeg er den jeg nu engang er, men det er jeg sgu kold over for, det er DEM der har et selvtillids problem, det er sgu ikke mig. Jeg kan sagtens klare de dræber øjne, jeg griner kun af det. :-) Men folk skal fandme ikke spille sød overfor mig også gå og tale bag min ryg, så bliver jeg gal, det finder jeg mig ikke. Nogle folk burde virkelig skride tilbage til folkeskolen, det virker ihvertfald som om de mangler et par år. Vi går på en voksenuddannelse og de opføre sig som nogle i 7-8 klasse, COOL GUYS! Eller noget.. Positivitet er vejen frem! Det irritere mig også at når jeg har mest brug for visse folk, så er de der ikke for mig, jeg ved jo de holderr af mig, men de pokkers skænderier gør vi kommer fra hinanden, jeg savner det vi havde, det vi måske havde har, men jeg er på bar bund? hvor var du? når jeg behøvede dig. IHVERTFALD IKKE HOS MIG.. Så har jeg fået 10 for min aller første skoleopgave!!!! det er jeg rigtig stolt af, det viser bare at noget kan man faktisk godt finde ud af. Jeg regnede også med en god karakter, men at få det bekræftet, at noget man laver er godt nok, det er skønt! Lige de her dage tæller jeg bare ned til d.3-4-5-6 Nov, hvor jeg rejser til København d.3-4 og 5-6 fyn med mor, far og Emma. Glæder mig sindsygt til at komme væk fra bornholm. Det minder mig også om hvor meget jeg savner USA.. Vi har snakket rigtig meget om det i klassen og åh.. jeg ville så gerne tilbage, USA er jo bare hundrede gange bedre end bornholm og endda Danmark. Menneskerne er sødere, federe livstil (cool) osv. Men ser bare frem til de dage hvor jeg bor der ovre, så kan kolde Danmark bare skride! Nåååå, men det må bare nok blog for idag. HA EN DEJLIG FREDAG AFTEN. TANKER FRA MIGG!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar